FAQ / Ofte stillede spørgsmål

 
Box+ Lagerhotel - SÅDAN FUNGERER DET
Vi tilbyder sikre og fleksible depotrum i forskellige størrelser. Book det depotrum, der passer til dig, og opbevar dine varer. Med lange åbningstider vil du være i stand til at få adgang til dine ting alle ugens dage.

Video guide: 
  1. Hvordan bestiller jeg på hjemmesiden?
  2. Hvordan uploader jeg mit pas/kørekort?
  3. Hvad skal jeg gøre når jeg får en SMS med adgang til mit rum?
  4. Hvordan virker app'en?
 
Hvad gør jeg hvis jeg ikke har pas eller kørekort?
Skriv til kundeservice på info@boxplus.dk - så finder vi en løsning på hvordan vi får dig godkendt.
 

Adgangsforhold

 
SUPPORT
Har du behov for hjælp til brug af app m.m. så bemærk at dette kun er tilgængeligt:
MANDAG – TORSDAG : 8 – 16
FREDAG: 8-14
LØRDAG, SØNDAG & HELLIGDAGE: LUKKET

Så hvis du booker udenfor dette tidsrum, så skal du søge hjælp i dette tidsrum.

HVAD GØR JEG HVIS IKKE MIN TLF VIRKER TIL APP'EN?
Vores løsning virker med 99+% af alle iPhones og Android's telefoner. Der kan være visse ældre telefoner og/eller visse Android telefoner som kan have udfordringer med hvordan deres bluetooth fungerer. Vores løsning kræver at din telefon kan sende langdistance bluetooth (1,5 meter) for at dette fungerer. 

Skulle din telefon ikke fungerer med vores løsning, så kontakt endeligt vores support, så finder vi en løsning sammen. Du kan evt dele din adgang med et familie medlem med en anden telefon.

HVORDAN FÅR JEG ADGANG TIL MIT DEPOTRUM?
 
Med Box+ (BoxPlus) kan du komme ind i faciliteten og dit depotrum kun ved hjælp af din mobiltelefon. Inden din indflytningsdato vil du modtage en sms til din mobiltelefon med instruktioner om, hvordan du sætter dette op. Det kræver download af en ”Box+ app” fra enten Apple- eller Android-appbutikkerne. Det er nemt at downloade appen og få adgang, men hvis du er i tvivl, anbefaler vi at flytte ind på en hverdag i dagstimerne, hvor vi kan træffes på telefonen for eventuelle spørgsmål.
 
HVORDAN DOWNLOADER JEG APPEN?
 
Følg instruktionerne på den sms, der er sendt til dig, som fører dig til Apple- eller Android-appbutikkerne, afhængigt af hvilken telefon du har.
 
JEG HAR IKKE EN APPLE- ELLER ANDROID-TELEFON. KAN JEG STADIG FÅ ADGANG?
 
Nej, vores koncept er bygget op omkring høj sikkerhed og selv betjening. Derfor har vi valgt kun at supporterer disse platforme hvilket udgør næsten 99% af alle telefoner.
 
HVORFOR VIL LÅGENE/DØRENE/ENHEDSDØREN IKKE ÅBNE FOR MIG?
 
Hvis det er efter kl. 22.00 og før kl. 06.00, er lokalitionen under automatisk alarm / overvågning. Og derfor kan du ikke få adgang til, eller opholde dig på lokalitionen i dette tidsrum.
 

Åbningstider

 
Vores lokalition har åbent 365 dage om året: kl. 06.00 – 22.00
 
Vores telefonlinjer er åbne mandag - fredag ​​8.00 - 15.30
 
HVAD SKER DER HVIS JEG ER I MIT DEPOTRUM EFTER LUKKETID?
 
Hvis du ikke har forladt lokalitionen kl 22:00, aktiveres alarmen og vagten er automatisk tilkaldt. Derfor bedes du være sikker på at du har forladt bygningen inden dette evt. ville ske. Kunder der ikke har forladt bygningen til tiden vil betale 750 kr. + moms i gebyr. 
 
VIL DER VÆRE NOGEN MEDARBEJDERE PÅ STEDET, NÅR JEG ANKOMMER?
 
Medmindre du tidligere har aftalt at møde en fra vores team på stedet, er det usandsynligt, at der vil være nogen medarbejdere på stedet, når du ankommer. Du bedes kontakt vores Box+ team på 70 60 57 82 eller info@boxplus.dk
 
 
ER DER NOGEN PÅ STEDET TIL AT HJÆLPE MIG MED AT LÆSE MINE TING AF/PÅ?
 
Mens medarbejdere nogle gange er på stedet, kan vi ikke hjælpe med dette. Vi har hverken mandskab til det eller forsikret til det. Derfor skal du planlægge at ankomme med evt. hjælp hvis du ikke selv kan løfte ting hen til rummet.
 
ER DER NOGEN TRIN TIL AT KOMME I AT INDGIVE FACILITETEN?
 
Vores lokalition er i jord-højde, så du kan skubbe dine ting direkte hen til døren. Ingen trapper eller elevatorer. 
 
HVOR TÆT KAN JEG PARKERE PÅ MIT DEPOTRUM?
 
Afhængigt af hvor travl ​​parkeringspladsen er, vil du være i stand til at parkere 2 minutters gang fra porten. Derefter er der en kort gåtur ind til dit rum.
 
ER DER NOGEN TROLLEYS/VOGNE PÅ STEDET TIL AT HJÆLPE MED AFLASNING/PAKNING?
 
Der kan være vogne på stedet til at hjælpe dig med aflæsning, men disse er ikke altid tilgængelige og passer muligvis ikke til dine behov. 
 
JEG SKAL BRUGE FLYTTEKASSER OG PAKNINGS MATERIALER. SÆLGER BOX+ DEM?
 
Nej desværre. Vi anbefaler at købe disse i eksempelvis Holbæk Megacenter. Eksempelvis Bauhaus, Jem og fix eller Harald Nyborg sælger det. 
 
 

Booking af mit depotrum

 
KAN JEG BESTILLE ONLINE?
 
Ja du kan. Du skal blot følge online instruktionerne, og du kan fuldføre din reservation.
 
KAN JEG BESTILLE PÅ TELEFON?
 
Ja, selvom det vil tage længere tid, og de lavest tilgængelige priser er online.
 
HVILKE BETALINGSMULIGHEDER ER DER?
 
Du kan betale med et hvilket som helst VISA eller MasterCard.
Det er desværre ikke muligt at betale på anden vis da vores betalinger er fuld automatiske.
 
 
KAN JEG ANNULERE FØR JEG FLYTTER IND, SELVOM JEG HAR SENDT DIG MINE BETALINGSOPLYSNINGER? OG HVORDAN OPSIGER JEG NÅR JEG ER FÆRDIG MED MIT RUM?
 
Du betaler hver måned. Opsiger du uden at flytte ind, så betaler kun denne første opkrævning. 

Du skal opsige dit rum via "Min konto" - og først der er den gyldig. 

Har du nogle problemer, skal du maile til info@boxplus.dk således at vi har modtaget den inden den eventuelt fornyer til næste måned. 
 
KAN JEG ÆNDRE MIT BETALINGSKORT?
 
Ja du kan. Log ind på din Box+ konto, klik på 'Se betalingsoplysninger' og tilføj et nyt kort.
 
Flytter ud
 
JEG VIL FLYTTE UD OG/ELLER ANNULLERE FREMTIDIGE BETALINGER. HVAD SKAL JEG GØRE?
 
Den hurtigste måde at flytte ud på er at logge ind på din Box+ konto online og annullere. Hvis du har brug for hjælp, så ring til os på 70 275 600
 
JEG VIL FLYTTE STRAKS. KAN JEG FÅ REFUSION PÅ BETALINGER FORETAGET TIL DATO?
 
Du kan flytte ud når som helst (afhængigt af åbningstider). Betalinger sker dog hver måned forud og kan ikke refunderes.
 

Forsikring

 
HVAD DÆKKES AF FORSIKRING?
 
Vi sælger ikke pt forsikring. Derfor er dine ting ikke forsikret af os på faciliteten. Næsten alle husforsikringer vil lade dig tilføje et lagerrum til din nuværende forsikring uden det koster ekstra. Husk at informerer din forsikring før du ”flytter” ind.
 

Kontakt

 
JEG VIL KOMME I KONTAKT MED JER. HVORDAN GØR JEG DET?
 
Du kan sende os en e-mail på info@boxplus.dk eller ringe til os på 70 275 600